מדוע קידום תוכן חשוב
השקעת שעות ביצירת קטע תוכן שאתה גאה בו. אבל אם לא תקדם אותו כמו שצריך, הוא ייקבר מתחת לים התוכן שמופק מדי יום. לכן קידום תוכן הוא כל כך חשוב. זה לא מספיק רק ליצור תוכן מעולה; אתה צריך לוודא שזה נראה על ידי האנשים הנכונים.
אחד היתרונות של קידום תוכן הוא שהוא יכול לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר. על ידי קידום התוכן שלך בפלטפורמות שונות, אתה יכול למשוך מבקרים חדשים לאתר שלך שאולי לא היו מוצאים אותך אחרת. בנוסף, קידום תוכן יכול לעזור לך לבנות את המותג שלך ולבסס את עצמך כסמכות בענף שלך. כשאנשים יראו שאתה מייצר תוכן באיכות גבוהה, יש סיכוי גבוה יותר שהם יבטחו בך ויבקשו את עצותיך בעתיד.
יתרון נוסף של קידום תוכן הוא שהוא יכול להביא יותר תנועה לאתר שלך. כאשר אנשים רואים את התוכן שלך במדיה חברתית או בפלטפורמות אחרות, יש סיכוי גבוה יותר שהם ילחצו לאתר שלך כדי ללמוד עוד. וככל שתקבל יותר תנועה, הסיכוי שלך להמיר את אותם מבקרים ללקוחות גבוהים יותר.
אסטרטגיות שיווק התוכן המובילות נחשפו
נצל את רשימת הדוא"ל שלך
רשימת הדוא"ל שלך היא אחד הנכסים היקרים ביותר שיש לך בכל הקשור לקידום תוכן. אלו הם אנשים שכבר הביעו עניין במותג שלך, כך שיש סיכוי גבוה יותר שהם יעסקו בתוכן שלך.
אחת הדרכים היעילה לקדם את התוכן שלך לרשימת הדוא"ל שלך היא לשלוח ניוזלטר. זה יכול להיות סיכום שבועי או חודשי של הפוסטים האחרונים שלך בבלוג, סרטונים או תוכן אחר. אתה יכול גם לכלול תוכן בלעדי בניוזלטר שלך שאינו זמין באתר שלך.
דרך נוספת לקדם את התוכן שלך לרשימת הדוא"ל שלך היא לשלוח מיילים ייעודיים עבור כל פיסת תוכן שאתה יוצר. זה יכול להיות יעיל במיוחד עבור תוכן בעל ערך גבוה כמו ספרים אלקטרוניים או סמינרים מקוונים. על ידי שליחת אימייל ייעודי, אתה יכול לספק יותר הקשר סביב התוכן ולעודד את המנויים שלך לעסוק בו.
שתפו ברשתות החברתיות
מדיה חברתית היא עוד כלי רב עוצמה לקידום תוכן. על ידי שיתוף התוכן שלך בפלטפורמות כמו טוויטר, פייסבוק ולינקדאין, אתה יכול להגיע לקהל רחב יותר וליצור מעורבות עם העוקבים שלך.
בעת שיתוף התוכן שלך במדיה החברתית, חשוב להתאים את ההודעות שלך לכל פלטפורמה. לדוגמה, טוויטר היא פלטפורמה מצוינת לשיתוף כותרות קצרות וציטוטים מהתוכן שלך. לינקדאין, לעומת זאת, מתאימה יותר לשיתוף תוכן ארוך יותר וחדשות מהתעשייה.
אסטרטגיית מדיה חברתית יעילה נוספת היא שימוש בהאשטאגים. על ידי הכללת האשטאגים רלוונטיים בפוסטים שלך, תוכל להגיע לאנשים שמתעניינים בתעשייה או בנושא שלך. רק הקפידו להשתמש בהאשטאגים במשורה ובחרו כאלה שרלוונטיים לתוכן שלכם.
השתמש בהפצת תוכן
הפצת תוכן היא תהליך פרסום התוכן שלך באתרי צד שלישי. זו יכולה להיות דרך מצוינת להגיע לקהל רחב יותר ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.
ישנן מספר פלטפורמות הפצת תוכן שבהן אתה יכול להשתמש כדי להפיץ את התוכן שלך, כגון Outbrain ו-Taboola. פלטפורמות אלו מאפשרות לך לקדם את התוכן שלך באתרים פופולריים כמו CNN, Fox News והניו יורק טיימס.
בעת שימוש בהפצת תוכן, חשוב לוודא שהתוכן שלך מותאם לפלטפורמה שבה אתה משתמש. משמעות הדבר היא שימוש בכותרות ותמונות מושכות עין, ומתן קריאה לפעולה ברורה המעודדת את הקוראים לבקר באתר האינטרנט שלך.
שיתוף פעולה עם משפיענים
שיווק משפיענים הפך בשנים האחרונות לאסטרטגיה פופולרית לקידום תוכן. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים בתעשייה שלך, אתה יכול להגיע לעוקבים שלהם ולהיכנס לקהל המבוסס שלהם.
כאשר משתפים פעולה עם משפיענים, חשוב לבחור מישהו שמתיישר עם ערכי המותג שלך ויש לו עניין אמיתי במוצר או בשירות שלך. אתה גם רוצה לוודא שהקהל שלהם מתאים למותג שלך.
ישנן מספר דרכים לשתף פעולה עם משפיענים, כגון פוסטים ממומנים, ביקורות מוצרים ופוסטים בבלוג אורחים. רק וודא ששיתוף הפעולה מרגיש טבעי ואותנטי, ושאתה מספק ערך לקהל שלהם.
אפשרויות קידום בתשלום
אמנם יש הרבה דרכים חינמיות לקדם את התוכן שלך, אבל לפעמים כדאי להשקיע בקידום בתשלום כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.
אפשרות אחת לקידום בתשלום היא פרסום ברשתות חברתיות. פלטפורמות כמו פייסבוק וטוויטר מאפשרות לך למקד דמוגרפיה ותחומי עניין ספציפיים, כך שתוכל להגיע לקהל המתאים עבור התוכן שלך.
אפשרות נוספת לקידום בתשלום היא גוגל אדוורדס. זה מאפשר לך להציע הצעות מחיר על מילות מפתח הקשורות לתוכן שלך, כך שהתוכן שלך יופיע בראש תוצאות החיפוש כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח אלו.
בעת שימוש בקידום בתשלום, חשוב להגדיר תקציב ולעקוב אחר התוצאות שלך בקפידה. תרצה לוודא שאתה מקבל החזר טוב על ההשקעה עבור הוצאות הפרסום שלך.